bara säg det till mig...

Jag bara älskar snön och den kalla och friska luften! Idag har jag varigt inne i falkenberg och träffat en del av gamla klassen, det var jätte mysigt. Det känndes nästan lite konstig har ju inte träffat dom sen skolavslutingen. Efter det tog jag bussen till morup idag var det "jul i morup" så gick igenom en snabbis sen åkte jag hem. 
Har en del plugg denna helgen till matte NP på tisdag. Me
 
n tror jag ha ganska bra koll på det. 
 
En sak jag glömmde sikriva om damark som lätt va en av dom roligaste grejerna. vi ligger å sover så vaknar jag av att gabbi skricker "jag ska slå dig håårt" och en massa sånt i sömnen så tror jag Gisela är vaken och driver med gabbi för hon säger "det var mig du slog" så höll dom på så ett tag. Jag bara skrattar. Men sen på morgonen när jag frågar gisela om hon bara drev med gabbi så visar det sig att båda har pratat i sömnen med varandra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0