whats the point of lying..

Klockan är tjugo i två och jag har slutat för typ tre timmar sen. Hade bara historian i dag så började tjugo i tio och slutade tio i elva, väldigt skönt för vi va färdiga med historian med. Efter det gick jag till mormor och va där en stund sen hem. Denna eftermiddagen blev väldigt lång men ska rida och fixa i stallet och långa slöa eftermiddagar är jag inte bortskämmd med så det är skönt. I söndags va det tomte promenad på slingan vid skyttet så jag och Julia fickavara tomtar emd en korg godis. Har ont i armen efter det, det var felera kilo godis vi gick runt med och så klart tänkte jag inte på att hänga korgen på andra armen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0