let it all out...

Då va skolan ocg vardagen i gång igen och ingen mjukstart här inte gick åtta till fyra med en massa genomgångar och fick reda på att min grupp ska redovisa i historian på fredag så här kan man inte vila. Men det var kul att träffa alla i klassen igen. Fast de va ganska jobbigt att ta sig upp vid sex när alla andra hemma kunde sova vidare för att dom inte har börjat än. När man väl va igång igen känndes det som om vi hade gått i skolan i flera veckor utan lov. Men det är ju bara sex veckor till nästa lov och det ska vi nog klara av. Något jag inte hade räknat med när jag kom hem var att det på golvet står ett färdigt stativ till skyttet, jag viste att det var en början till det men inte att det skulle vara färigt bara sådär. Men kan inte prova det förens på söndag eller nått. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0