something to die for...

Det va ett tag sen igen nu men har haft så mycket för mig så har inte prioriterat att blogga. Har varigt på P3 guld vilket ägde va värkligen as bra sen har jag tränat och tävlat skytte och pluggat förståss. Idag hade vi teknik collage kick off, vi typ satt och lyssnade på en massa folk som pratade bland annat var även falkenbergs teknisterna där men såg bara några jag kännde för vi satt jag bara still och lyssna så hade ingen chans att snacka med dom. Vi skulle igentligen ha slutat fyra men läran vi skulle ha hade hållt i TC kick offen så han skulle plocka i årdning så vi slutade tidigare så jag hann med hallv tre bussen. ogår va jap upe på skyttet jag mycke bättre än vad det gjort dom senaste tre gångerna så jag är väll nörjd fast de är klart det kunde varigt bättre utan att de skulle vara omöjligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0