watch your mouth...

Sitter och söker sommarjobb, och har insätt att jag måste jobba ganska mycket denna sommar för jag vill köpa bil. Jag vet att jag inte får körkortet förens tidigast april nästa år men då ska jag ha bil så är det. Fast dom bilarna jag vill ha kommer jag inte kunna käna ihop till. Men vet vad jag vill ha för mina pengar så ända problem är att hitta någon i närheten och som går att använda utan allt förstora reperations kostnader.  
 
I morgon har jag en lektion från tjugo i tio till tio i elva sen slutar jag, super skönt. Men eftersom jag antagligen inte skulle göra någon nytta med all den tiden så bestämmde jag och en kompis att vi går ner till stan och äter och myser. men nu får jag väll fortsätta med mina sommar jobb så det blir nån bil.
Vill ha men har insätt att jag inte kommer ha råd eller kunna köra runt med den året runt.
Så då vill jag ha denna men den är med för dyr så det får bli en äldre modell!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0