Do you see what I see..?

Från igår till idag har jag varigt hos jossan, det var jätte mysigt, det blir typ aldrig av längre. Vi har även lärt oss hur man tar bort blockar på facebook även om det tog lite tid. Sen lyckade vi även bränna nogra peppakakor när vi bakde och eftersom vi åt väldigt mycket deg särskilt jossan så smakade vi inte äns på pepparkaorna efteråt. Jag är väldigt förvånad öer att jag höll mig vaken till typ kavart över tolv va sjukt trött men om man vill så går det med. 
 
Nu som hela veckan både natt och dag sitter jag och lysnnar å tittar på musikhjälpen. Om ni int redan har det så tycker jag ni ska ta och skicka ett sms och skänka lite pengar ni med. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0