I can be the one...

Nu är jag sjukt sur för nu är det bestämmt att WnW ska vara i falkenberg på motorbanan och ingen crosing. Nu kan man ge upp det! Vadå Falkenberg!?! Men jag antar att ni inte vill sitta å läsa om hur sur jag är så det ska ni få slippa. 
 
Igår gjorde vi inte mycke alls i skolan första lektionen va inställd så kom till skolan id halv tio för att få reda på att vi började halv ett så jag gick till mormor och satte mig å snackade lite med henne sen kom Maja dit en stund. Sen visade det sig att nästa lektion var väldigt onödig den med för vi hade vikarie och jobbade med hemsidan vilket vi kunde göra hemma. Och den sista lektionen slutade vi en halvtimma tidigare på så från en chock start till en slapp dag och vidare till en ganska jobbig dag idag. Men vet att i mogron blir det slappt så det rullar på. 
 
Är jätte rid sugen men så regande de igår och idag är det fruset i marken så det får vänta. Jag hoppas på lite snö så det går att rida. Och sen är ju smö väldigt mysigt med så det får gärna komma mycket. Nej nu får det räcka för idag mste läsa i min engelska bok.
 
Bara för att det är så sant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0