Somthing about you...

 Idag var jag å tränade redan vid nio, det var lite för tidigt en söndag tycker jag men men. Har faktiskt inte någon större söndags ångest idag faktiskt. Dagen har gått lagom fort jag har hunnit med allt jag velat, tränat, varigt i stan och köpt vinter jacka, gått en lagom lång promenad med Matilda och hunnit med lite plugg med.åh när jag gick hem innan helt ensam å mörkt fick jag riktig jul kännsla tänka vad mysigt om det då hade varigt lite ljusstakar och stjärnor i fönstrerna guu vad mysigt. 
 
Nu sitter jag å myser i mitt nystädade rum å rebecca Lavelle ur högtalarna. Lika bra att mysa innan det blir stökigt igen. 
 
Imorgon kommer Matilda in till stan efter skolan så ska vo gå en stund på stan blir nog inte så länge vi brukar vara klara väldigt fort.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0