You want me down on earth, but i am up in space...

Åh, nu är det bara en dag kvar av sommarlovet. Den ska spendaras med att baka och städa gardroben typ. just nu skyper jag med Jossan och äter fruktsallad.
 
hahah, jag skypade med Jossan och Ludde igår så sitter Jossan å bablaar om en massa så jag och ludde hörde inte varandra så det slutade med att kan skrev i chatten i stället.
 
Ludde: mina öron blöder (av allt tjat).
 
åh jag knäcker mig skrattar så jag får ont i magen. har inte skrattat sååå mycket på länge. fast när man tänker efter va det inte alls kul men just då va det det ;) aja onödigt men nu vet ni ;)
 
orkar inte ta en egen bild så denna får bli bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0